De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing Intelligence, Part A

Marketing Intelligence, Part A
Bag om Marketing Intelligence, Part A

Digitalization has completely transformed marketing. It has changed consumption habits, consumer behaviour, and purchasing processes. This work provides the most up-to-date research on the challenges connected with the expanding ground of digitalization and marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781835494196
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 268
  • Udgivet:
  • 1. maj 2025
  • Størrelse:
  • 152x229x0 mm.
  • Kan forudbestilles.
  • 1. maj 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing Intelligence, Part A

Digitalization has completely transformed marketing. It has changed consumption habits, consumer behaviour, and purchasing processes. This work provides the most up-to-date research on the challenges connected with the expanding ground of digitalization and marketing.

Brugerbedømmelser af Marketing Intelligence, Part A



Find lignende bøger
Bogen Marketing Intelligence, Part A findes i følgende kategorier: