Marketing-Integration Nach Fusionen und Akquisitionen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 237
- Udgivet:
- 29. april 2004
- Udgave:
- 2004
- Størrelse:
- 210x148x13 mm.
- Vægt:
- 320 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing-Integration Nach Fusionen und Akquisitionen
Matthias Bucerius untersucht die Marketing-Integration bei 232 horizontalen F&A in unterschiedlichen Branchen und zeigt, dass sie wesentliche Voraussetzung für den Integrationserfolg (Senkung von Kosten, Steigerung des Marktanteils, Erhaltung der Mitarbeiter- und Kundenloyalität) und den Fusions-/Akquisitionserfolg insgesamt ist.
Brugerbedømmelser af Marketing-Integration Nach Fusionen und Akquisitionen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing-Integration Nach Fusionen und Akquisitionen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621