De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing Innovations in the Automotive Industry

- Meeting the Challenges of the Digital Age

Bag om Marketing Innovations in the Automotive Industry

This book proposes that, within the automotive industry, revised marketing principles and innovative marketing strategies are needed to address more effectively the unprecedented challenges posed by the modern digital revolution.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030159986
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 192
  • Udgivet:
  • 18. april 2019
  • Udgave:
  • 12019
  • Størrelse:
  • 155x235x0 mm.
  • Vægt:
  • 500 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing Innovations in the Automotive Industry

This book proposes that, within the automotive industry, revised marketing principles and innovative marketing strategies are needed to address more effectively the unprecedented challenges posed by the modern digital revolution.

Brugerbedømmelser af Marketing Innovations in the Automotive Industry



Find lignende bøger
Bogen Marketing Innovations in the Automotive Industry findes i følgende kategorier: