Marketing in the Emerging Markets of Islamic Countries
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 207
- Udgivet:
- 28. november 2006
- Udgave:
- 2007
- Størrelse:
- 140x13x216 mm.
- Vægt:
- 290 g.
- 8-11 hverdage.
- 23. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing in the Emerging Markets of Islamic Countries
The book offers an exciting overview of the marketing opportunities, challenges and traditions in Islamic countries. Providing an insight into the specifics of marketing in Islamic countries, the book is an interesting and helpful read for marketers, students and all who enjoy marketing challenges presented by less well-known emerging markets.
Brugerbedømmelser af Marketing in the Emerging Markets of Islamic Countries
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing in the Emerging Markets of Islamic Countries findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621