Marketing in Developing Countries (RLE Marketing)
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 276
- Udgivet:
- 22. august 2014
- Størrelse:
- 156x234x20 mm.
- Vægt:
- 521 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing in Developing Countries (RLE Marketing)
The articles in this collection discuss the role of marketing in development, and include case studies from various developing countries. They consider state enterprises, marketing education, birth control and comparative marketing models.
Brugerbedømmelser af Marketing in Developing Countries (RLE Marketing)
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing in Developing Countries (RLE Marketing) findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621