De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing In Creative Industries

- Value, Experience and Creativity

Bag om Marketing In Creative Industries

This book addresses the specific challenges of marketing in the creative industries, whilst applying classic marketing theory to a range of international examples. It combines a comprehensive and innovative perspective on customer value theory with practical marketing strategies and detailed case studies.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230380240
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 384
  • Udgivet:
  • 7. juli 2015
  • Størrelse:
  • 191x246x20 mm.
  • Vægt:
  • 742 g.
  • 2-4 uger.
  • 25. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing In Creative Industries

This book addresses the specific challenges of marketing in the creative industries, whilst applying classic marketing theory to a range of international examples. It combines a comprehensive and innovative perspective on customer value theory with practical marketing strategies and detailed case studies.

Brugerbedømmelser af Marketing In Creative Industries



Find lignende bøger
Bogen Marketing In Creative Industries findes i følgende kategorier: