De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing for Tourism, Hospitality & Events

Bag om Marketing for Tourism, Hospitality & Events

This cutting-edge and engaging student textbook, now in a second edition, provides essential coverage of marketing principles for Tourism, Hospitality and Events, with a strong focus on the increasing global and digital aspects of these industries.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529628081
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 416
  • Udgivet:
  • 25. december 2023
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 246x189x25 mm.
  • Vægt:
  • 816 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 21. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing for Tourism, Hospitality & Events

This cutting-edge and engaging student textbook, now in a second edition, provides essential coverage of marketing principles for Tourism, Hospitality and Events, with a strong focus on the increasing global and digital aspects of these industries.

Brugerbedømmelser af Marketing for Tourism, Hospitality & Events



Find lignende bøger
Bogen Marketing for Tourism, Hospitality & Events findes i følgende kategorier: