Marketing for the Developing Company (RLE Marketing)
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 276
- Udgivet:
- 21. december 2015
- Størrelse:
- 156x234x15 mm.
- Vægt:
- 453 g.
- 8-11 hverdage.
- 11. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing for the Developing Company (RLE Marketing)
This book takes the reader through the underlying theory of marketing and applies it to the developing business. Research and analysis, testing and product planning follow, and lead on to more practical advice on small company sales organisation and control, advertising and promotion. Many practical examples of industrial and consumer goods marketing are given, and technical ΓÇÿjargonΓÇÖ has deliberately been avoided to ensure a straightforward presentation of marketing facts.
Brugerbedømmelser af Marketing for the Developing Company (RLE Marketing)
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing for the Developing Company (RLE Marketing) findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621