Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 304
- Udgivet:
- 24. januar 2017
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers
Asia is the most populated geographical region, with 50% of the world's inhabitants living there.
Brugerbedømmelser af Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing For Competitiveness: Asia To The World - In The Age Of Digital Consumers findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621