De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing Essentials

Bag om Marketing Essentials

Explains the nature of marketing and the importance of understanding the complexities of the market place in a concise manner. In this book, the strategic content makes it suitable for use on strategic marketing, marketing analysis and marketing management courses.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781408073681
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 512
  • Udgivet:
  • 19. februar 2013
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 197x263x26 mm.
  • Vægt:
  • 910 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing Essentials

Explains the nature of marketing and the importance of understanding the complexities of the market place in a concise manner. In this book, the strategic content makes it suitable for use on strategic marketing, marketing analysis and marketing management courses.

Brugerbedømmelser af Marketing Essentials



Find lignende bøger
Bogen Marketing Essentials findes i følgende kategorier: