Marketing Decision Making and the Management of Pricing
- Successful Business Tools
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 358
- Udgivet:
- 31. maj 2013
- Vægt:
- 921 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Decision Making and the Management of Pricing
Provides the latest research studies, market analysis, and best practices utilised in emerging markets to gain competitive advantage and market leadership. This reference source is useful for corporate managers, undergraduate and graduate students, and research scholars intending to increase their knowledge on pricing strategy and profit management.
Brugerbedømmelser af Marketing Decision Making and the Management of Pricing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Decision Making and the Management of Pricing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621