Marketing Concepts and Strategies
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 832
- Udgivet:
- 20. januar 2023
- Udgave:
- 9
- Størrelse:
- 200x260x34 mm.
- Vægt:
- 1514 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Concepts and Strategies
The ninth edition of Marketing Concepts and Strategies has been fully updated to reflect the latest marketing themes, together with the authors' real-life practitioner expertise. The marketing world has gone digital as consumers rely on social media; new operational regulations abound on data compliance and privacy. Marketing has become more aligned to ethical, responsible and sustainability issues; the discipline has become more critical and reflective, and the pandemic has changed business strategies worldwide.
Brugerbedømmelser af Marketing Concepts and Strategies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Concepts and Strategies findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621