Marketing Competences and Strategic Flexibility in China
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 261
- Udgivet:
- 1. december 2006
- Størrelse:
- 162x218x20 mm.
- Vægt:
- 456 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Competences and Strategic Flexibility in China
Today's China presents a unique setting for organizations. Through an examination of current Chinese business, this book addresses its business culture and environment. In particular, it considers how firms build distinctive capabilities of organizational learning and strategic flexibility to achieve superior customer-focused performance.
Brugerbedømmelser af Marketing Competences and Strategic Flexibility in China
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Competences and Strategic Flexibility in China findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621