De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing Communications

- Objectives, Strategy, Tactics

Bag om Marketing Communications

Uniting industry experience with academic expertise, the authors combine marketing communications and advertising with the branding perspective to provide students with a practical planning system and a seven-step approach enabling them to create a consistent and comprehensive marketing plan.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526438652
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 584
  • Udgivet:
  • 4. september 2018
  • Størrelse:
  • 185x240x31 mm.
  • Vægt:
  • 1138 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 29. januar 2025
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing Communications

Uniting industry experience with academic expertise, the authors combine marketing communications and advertising with the branding perspective to provide students with a practical planning system and a seven-step approach enabling them to create a consistent and comprehensive marketing plan.

Brugerbedømmelser af Marketing Communications



Find lignende bøger
Bogen Marketing Communications findes i følgende kategorier: