De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing Communications

- Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies

Bag om Marketing Communications

Examine the many and varied forms of marketing with this fully-updated edition, guiding students and practitioners through each modern marketing communications tool.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781789666953
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 672
  • Udgivet:
  • 3. december 2019
  • Udgave:
  • 7
  • Størrelse:
  • 400x332x25 mm.
  • Vægt:
  • 1336 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing Communications

Examine the many and varied forms of marketing with this fully-updated edition, guiding students and practitioners through each modern marketing communications tool.

Brugerbedømmelser af Marketing Communications



Find lignende bøger
Bogen Marketing Communications findes i følgende kategorier: