Marketing Communications in the Pharmaceutical Industry
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 714
- Udgivet:
- 30. juni 2004
- Størrelse:
- 164x241x15 mm.
- Vægt:
- 402 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Communications in the Pharmaceutical Industry
Specialists drawn from industry, agency and academia explain the role of the various elements in the marketing communications process, and show how a reassessment of the marketing mix can result in a positive response to challenges imposed by a changing commercial environment.
Brugerbedømmelser af Marketing Communications in the Pharmaceutical Industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Communications in the Pharmaceutical Industry findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621