De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing Communications in Emerging Economies, Volume I

- Foundational and Contemporary Issues

Bag om Marketing Communications in Emerging Economies, Volume I

The first of this two-volume work brings to the fore marketing communication theories and concepts that are prominent in emerging economy contexts, and highlights the opportunities and challenges within these markets.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030813284
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 301
  • Udgivet:
  • 29. oktober 2021
  • Udgave:
  • 12021
  • Størrelse:
  • 148x210x0 mm.
  • Vægt:
  • 577 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 20. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing Communications in Emerging Economies, Volume I

The first of this two-volume work brings to the fore marketing communication theories and concepts that are prominent in emerging economy contexts, and highlights the opportunities and challenges within these markets.

Brugerbedømmelser af Marketing Communications in Emerging Economies, Volume I



Find lignende bøger
Bogen Marketing Communications in Emerging Economies, Volume I findes i følgende kategorier: