Marketing Communications and Brand Development in Emerging Economies Volume I
- Contemporary and Future Perspectives
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 311
- Udgivet:
- 5. maj 2022
- Udgave:
- 12022
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 570 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Communications and Brand Development in Emerging Economies Volume I
Advances in technology and changes in consumer buying patterns have forced businesses to alter their traditional marketing approach to incorporate contemporary ideologies that will drive customer satisfaction, meet societal expectations, and boost business performance for competitive advantage.
Brugerbedømmelser af Marketing Communications and Brand Development in Emerging Economies Volume I
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Communications and Brand Development in Emerging Economies Volume I findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621