De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing Communications

- An advertising, promotion and branding perspective

Bag om Marketing Communications

Marketing Communications is a must have text that acknowledges the most important task faced by any marketing communications practitioner is to identify and select an optimum promotions mix to help achieve an organisation's business objectives.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781910158951
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 236
  • Udgivet:
  • 30. september 2017
  • Størrelse:
  • 246x191x13 mm.
  • Vægt:
  • 474 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing Communications

Marketing Communications is a must have text that acknowledges the most important task faced by any marketing communications practitioner is to identify and select an optimum promotions mix to help achieve an organisation's business objectives.

Brugerbedømmelser af Marketing Communications



Find lignende bøger
Bogen Marketing Communications findes i følgende kategorier: