Marketing Channels and Supply Chain Networks in North America
- A Historical Analysis
indgår i SpringerBriefs in Business serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 67
- Udgivet:
- 10. april 2020
- Udgave:
- 12020
- Størrelse:
- 155x235x0 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Channels and Supply Chain Networks in North America
This book provides a rare historical analysis on the development and importance of marketing channels to Supply Chain Management (SCM) in Northern America. A general overview of developments in marketing channels will help the reader understand what changes occurred and how some of these changes impacted marketing education and practice.
Brugerbedømmelser af Marketing Channels and Supply Chain Networks in North America
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Channels and Supply Chain Networks in North America findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621