De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing Aspects of International Business

Bag om Marketing Aspects of International Business

The old ways break down, times change, and new life blossoms from the ruins. The changes now taking place, in both industrially developed and developing nations, are indications of the problems, chal lenges, and opportunities confronting future economic growth and development.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780898381368
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 242
  • Udgivet:
  • 31. oktober 1983
  • Udgave:
  • 1984
  • Størrelse:
  • 234x156x15 mm.
  • Vægt:
  • 1200 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 27. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing Aspects of International Business

The old ways break down, times change, and new life blossoms from the ruins. The changes now taking place, in both industrially developed and developing nations, are indications of the problems, chal lenges, and opportunities confronting future economic growth and development.

Brugerbedømmelser af Marketing Aspects of International Business



Find lignende bøger
Bogen Marketing Aspects of International Business findes i følgende kategorier: