Marketing and the Quality-of-Life Interface
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 366
- Udgivet:
- 23. juni 1987
- Størrelse:
- 234x156x20 mm.
- 2-3 uger.
- 23. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing and the Quality-of-Life Interface
The book is best suited as a resource for students in seminars dealing with marketing's role in society. It provides general philosophies for marketing practitioners, teachers, and researchers to explore and evaluate, and offers specific criteria for practicing marketing with positive quality of life consequences.
Brugerbedømmelser af Marketing and the Quality-of-Life Interface
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing and the Quality-of-Life Interface findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621