Marketing and Smart Technologies
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 756
- Udgivet:
- 30. marts 2022
- Udgave:
- 22001
- Størrelse:
- 160x44x241 mm.
- Vægt:
- 1422 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing and Smart Technologies
This book includes selected papers presented at the International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech 2021), held at University of La Laguna, Tenerife, Spain, during December 2¿4, 2021. It covers up-to-date cutting-edge research on artificial intelligence applied in marketing, virtual and augmented reality in marketing, business intelligence databases and marketing, data mining and big data, marketing data science, web marketing, e-commerce and v-commerce, social media and networking, geomarketing and IoT, marketing automation and inbound marketing, machine learning applied to marketing, customer data management and CRM, and neuromarketing technologies.
Brugerbedømmelser af Marketing and Smart Technologies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing and Smart Technologies findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621