Marketing and Public Relations Handbook for Museums, Galleries, and Heritage Attractions
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 304
- Udgivet:
- 9. marts 2000
- Størrelse:
- 153x228x19 mm.
- Vægt:
- 538 g.
- 8-11 hverdage.
- 29. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing and Public Relations Handbook for Museums, Galleries, and Heritage Attractions
This definitive guide describes the role of marketing and effective marketing and public relations techniques any museum or heritage site can utilize.
Brugerbedømmelser af Marketing and Public Relations Handbook for Museums, Galleries, and Heritage Attractions
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing and Public Relations Handbook for Museums, Galleries, and Heritage Attractions findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621