De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing and Feminism

- Current issues and research

Bag om Marketing and Feminism

Stimulating, challenging discussions of feminist perspectives in marketing. This book highlights assumptions about women and gender in theory and practice. Topics include the 'dark side' of female consumption and marketing, sex and sexuality.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415219723
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 304
  • Udgivet:
  • 27. juli 2000
  • Størrelse:
  • 156x234x23 mm.
  • Vægt:
  • 680 g.
  • 2-3 uger.
  • 2. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing and Feminism

Stimulating, challenging discussions of feminist perspectives in marketing. This book highlights assumptions about women and gender in theory and practice. Topics include the 'dark side' of female consumption and marketing, sex and sexuality.

Brugerbedømmelser af Marketing and Feminism



Find lignende bøger
Bogen Marketing and Feminism findes i følgende kategorier: