De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing

- An Introduction

Bag om Marketing

This highly accessible fifth edition continues to open windows to the world of marketing, with cases that are vibrant and engaged, links that allow students to explore topics in more detail and content to encourage them to relate theory to practice.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526494580
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 560
  • Udgivet:
  • 5. februar 2021
  • Udgave:
  • 5
  • Størrelse:
  • 252x196x29 mm.
  • Vægt:
  • 1380 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing

This highly accessible fifth edition continues to open windows to the world of marketing, with cases that are vibrant and engaged, links that allow students to explore topics in more detail and content to encourage them to relate theory to practice.

Brugerbedømmelser af Marketing



Find lignende bøger
Bogen Marketing findes i følgende kategorier: