De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

Bag om Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

Review of Marketing Research pushes the boundaries of marketing-broadening the marketing concept to make the world a better place.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781838675646
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 360
  • Udgivet:
  • 27. september 2021
  • Størrelse:
  • 159x239x25 mm.
  • Vægt:
  • 544 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 21. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

Review of Marketing Research pushes the boundaries of marketing-broadening the marketing concept to make the world a better place.

Brugerbedømmelser af Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes



Find lignende bøger
Bogen Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes findes i følgende kategorier: