Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes
indgår i Review of Marketing Research serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 360
- Udgivet:
- 27. september 2021
- Størrelse:
- 159x239x25 mm.
- Vægt:
- 544 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes
Review of Marketing Research pushes the boundaries of marketing-broadening the marketing concept to make the world a better place.
Brugerbedømmelser af Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621