De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Marketing 2.0

- Strategies for Closer Customer Relationships

Bag om Marketing 2.0

This book analyses the enduring changes that the world of marketing is undergoing and presents the four most important new concepts: holistic brand management, customer relationship marketing, real-time marketing, and multi-channel marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783540002857
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 154
  • Udgivet:
  • 21. juli 2003
  • Udgave:
  • 2003
  • Størrelse:
  • 156x234x11 mm.
  • Vægt:
  • 900 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 10. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Marketing 2.0

This book analyses the enduring changes that the world of marketing is undergoing and presents the four most important new concepts: holistic brand management, customer relationship marketing, real-time marketing, and multi-channel marketing.

Brugerbedømmelser af Marketing 2.0