Market Strategies and German Literature in the Long Nineteenth Century
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 401
- Udgivet:
- 20. januar 2020
- Vægt:
- 683 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Market Strategies and German Literature in the Long Nineteenth Century
Building upon recent German Studies research on the industrialization of printing processes, the expansion of publication venues, new publication formats, and readership, Market Strategies maps a networked literary field in which the production, promotion, and reception of literature from the Enlightenment to World War II emerges as a collaborative enterprise driven by the strategic interests of actors and institutions.
Brugerbedømmelser af Market Strategies and German Literature in the Long Nineteenth Century
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Market Strategies and German Literature in the Long Nineteenth Century findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621