Market Response Models: Econometric and Time Series Analysis
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 400
- Udgivet:
- 1. oktober 2011
- Udgave:
- 11990
- Vægt:
- 589 g.
- 2-15 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Market Response Models: Econometric and Time Series Analysis
This book reports over a decade's worth of research on the development of empirical response models that have important uses for generating marketing knowledge and improving marketing decisions. It illustrates how marketing generalizations are the basis of marketing theory and marketing knowledge.
Brugerbedømmelser af Market Response Models: Econometric and Time Series Analysis
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Market Response Models: Econometric and Time Series Analysis findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621