De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Market-Oriented Pricing

- Strategies for Management

Bag om Market-Oriented Pricing

Subsequent chapters offer in-depth guidance on the development of market-based pricing, addressing such critical issues as pricing strategy over the product life cycle, linking pricing and marketing strategy, understanding and using elasticity, the psychology of pricing, and negotiating prices with customers.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780899304021
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 218
  • Udgivet:
  • 24. april 1990
  • 2-3 uger.
  • 22. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Market-Oriented Pricing

Subsequent chapters offer in-depth guidance on the development of market-based pricing, addressing such critical issues as pricing strategy over the product life cycle, linking pricing and marketing strategy, understanding and using elasticity, the psychology of pricing, and negotiating prices with customers.

Brugerbedømmelser af Market-Oriented Pricing



Find lignende bøger
Bogen Market-Oriented Pricing findes i følgende kategorier: