De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Market Matters

- Exploring Cultural Processes in the Global Marketplace

Bag om Market Matters

Globalization of trade and organizational change increase the impact of markets in peoples' lives. This book is about how financial analysts, marketing people, corporate leaders and other actors in Western market economies perceive, model, and use markets.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403917577
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 243
  • Udgivet:
  • 6. november 2004
  • Udgave:
  • 2004
  • Størrelse:
  • 140x216x17 mm.
  • Vægt:
  • 470 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Market Matters

Globalization of trade and organizational change increase the impact of markets in peoples' lives. This book is about how financial analysts, marketing people, corporate leaders and other actors in Western market economies perceive, model, and use markets.

Brugerbedømmelser af Market Matters



Find lignende bøger
Bogen Market Matters findes i følgende kategorier: