Markenwirkungen in Der Automobilzulieferindustrie
- Ein Interkultureller Vergleich Unter Berucksichtigung Alternativer Marketingorientierungen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 328
- Udgivet:
- 12. marts 2009
- Udgave:
- 2009
- Størrelse:
- 210x148x19 mm.
- Vægt:
- 422 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Markenwirkungen in Der Automobilzulieferindustrie
Salima Sheila Douven untersucht die Wirkungen der Unternehmensmarke im Vergleich zu bisherigen Orientierungen, wie dem Beziehungsmanagement und der Produktqualität am Beispiel der Automobilzulieferbranche. Auf Basis einer breit angelegten empirischen Studie zeigt sie, dass eine starke B-to-B Marke maßgeblich zu dauerhaften und intensiven Kundenbeziehungen beiträgt.
Brugerbedømmelser af Markenwirkungen in Der Automobilzulieferindustrie
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Markenwirkungen in Der Automobilzulieferindustrie findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621