Markenwirkung Von Sponsoring
- Eine Zeitreihenanalyse Am Beispiel Des Formel 1-Engagements Eines Automobilherstellers
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 290
- Udgivet:
- 8. december 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x18 mm.
- Vægt:
- 422 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Markenwirkung Von Sponsoring
David Woisetschläger untersucht die Markenwirkung von Sponsoring im Zeitverlauf und mit der Methode des Growth Mixture Modelling. Hierdurch ist es möglich, die individuellen Einstellungsänderungen im Strukturmodell bei gleichzeitiger Segmentierung nach (un-)beobachtbarer Konsumentenheterogenität zu schätzen. Klassenspezifische Effekte des Sponsorings lassen sich identifizieren, Kommunikationseffekte können präziser gemessen und verlässlichere Aussagen über die Effektivität der Maßnahmen abgeleitet werden.
Brugerbedømmelser af Markenwirkung Von Sponsoring
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Markenwirkung Von Sponsoring findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621