Markenwert Und Markenidentitat Komplexer Handelsleistungen
- Konzeption Und Analyse Am Beispiel Der Betriebsformenmarke Warenhaus
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 209
- Udgivet:
- 27. juni 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x13 mm.
- Vægt:
- 304 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Markenwert Und Markenidentitat Komplexer Handelsleistungen
Basierend auf verhaltenswissenschaftlichen Theorien, Markentheorien, sachlogischen Überlegungen und qualitativen Vorstudien entwickelt und überprüft Brit Arnold am Beispiel der Betriebsform Warenhaus ein Hypothesensystem zur Analyse des Markenwertes und der Markenidentität als Voraussetzungen für den Differenzierungserfolg von Betriebsformenmarken.
Brugerbedømmelser af Markenwert Und Markenidentitat Komplexer Handelsleistungen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Markenwert Und Markenidentitat Komplexer Handelsleistungen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621