Markenstarkenmessung Unter Besonderer Berucksichtigung Von Konsumentenheterogenitat
- Das Beispiel Der Deutschen Brauwirtschaft
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 364
- Udgivet:
- 26. september 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x22 mm.
- Vægt:
- 517 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Markenstarkenmessung Unter Besonderer Berucksichtigung Von Konsumentenheterogenitat
Lars Köster entwickelt ein Modell zur Messung der Markenstärke bei heterogenen Bedürfnissen und Verhaltensformen von Konsumenten. Es liefert Informationen über die Existenz unterschiedlicher Marktsegmente und die Möglichkeiten ihrer gezielten Ansprache, außerdem zeigt es die segmentspezifischen Treiber und ihre individuellen Ausprägungen auf.
Brugerbedømmelser af Markenstarkenmessung Unter Besonderer Berucksichtigung Von Konsumentenheterogenitat
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Markenstarkenmessung Unter Besonderer Berucksichtigung Von Konsumentenheterogenitat findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621