Markenprofilierung Durch Produktbegleitende Dienstleistungen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 320
- Udgivet:
- 26. maj 2009
- Udgave:
- 2009
- Størrelse:
- 210x148x18 mm.
- Vægt:
- 413 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Markenprofilierung Durch Produktbegleitende Dienstleistungen
Jane S. Oguachuba zeigt anhand eines verhaltenswissenschaftlichen Theorienfundaments und mittels zweier empirischer Studien, inwiefern produktbegleitende Dienstleistungen unter besonderer Berücksichtigung der Kundenmitwirkung Auswirkungen auf die Markeneinstellung und damit implizit auf die Markenprofilierung haben.
Brugerbedømmelser af Markenprofilierung Durch Produktbegleitende Dienstleistungen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Markenprofilierung Durch Produktbegleitende Dienstleistungen findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621