Markenloyalitat im Premiumsegment des Automobilmarkts
indgår i Forum Marketing serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 372
- Udgivet:
- 30. august 2004
- Udgave:
- 2004
- Størrelse:
- 210x148x20 mm.
- Vægt:
- 474 g.
- 8-11 hverdage.
- 24. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Markenloyalitat im Premiumsegment des Automobilmarkts
Bernd Großkurth identifiziert die spezifischen Determinanten der Markenloyalität im Premiumsegment des Automobilmarkts und gibt Empfehlungen, wie Automobilhersteller die Markenloyalität ihrer Kunden sichern bzw. steigern können.
Brugerbedømmelser af Markenloyalitat im Premiumsegment des Automobilmarkts
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Markenloyalitat im Premiumsegment des Automobilmarkts findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621