De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Markenkommunikation 2.0. Die Vermittlung emotionaler Marken-Erlebnisse im Web 2.0

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783838209715
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 102
  • Udgivet:
  • 1. august 2016
  • Størrelse:
  • 210x148x5 mm.
  • Vægt:
  • 132 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 30. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Markenkommunikation 2.0. Die Vermittlung emotionaler Marken-Erlebnisse im Web 2.0



Find lignende bøger
Bogen Markenkommunikation 2.0. Die Vermittlung emotionaler Marken-Erlebnisse im Web 2.0 findes i følgende kategorier: