Markenbeurteilung Bei Einzigartigen Produkteigenschaften
indgår i Marken- Und Produktmanagement serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 267
- Udgivet:
- 12. marts 2009
- Udgave:
- 2009
- Størrelse:
- 210x148x16 mm.
- Vægt:
- 358 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Markenbeurteilung Bei Einzigartigen Produkteigenschaften
Rainer Elste analysiert das Phänomen fehlender Produktinformationen in Verbindung mit Marken. Er gibt in diversen nützlichen Übersichten u.a. Einblicke in die Klassifizierung von Attributen und ihre Verarbeitung durch den Konsumenten.
Brugerbedømmelser af Markenbeurteilung Bei Einzigartigen Produkteigenschaften
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Markenbeurteilung Bei Einzigartigen Produkteigenschaften findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621