Markedsret del 2
- Markedsføringsret og konkurrenceværn
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Markedsret del 2
Markedsret Del 2 foreligger nu i en ny og revideret 6. udgave. Fremstillingen er ajourført med retsudviklingen, der er sket på markedsføringsområdet, siden bogens 5.udgave udkom i 2007. En retsudvikling, der omfatter bl.a. nye lovregler som følge af handelspraksisdirektivet (vedtaget i 2006, men først fuldt ud trådt i kraft pr. 1. juli 2007), servicedirektivet (2009) og forbrugerkreditdirektivet (2010).
Denne kombineret lære- og håndbog med fyldige litteraturhenvisninger knytter sig til ”Markedsret Del 1” (om konkurrencebegrænsningsretten), og behandler alle markedsføringsrettens B2B- og B2C-relationer samt de aftale- og loyalitetsbestemte konkurrenceværn. Behandlingen af lovbestemte enerettigheder (immaterialrettigheder) sker i en selvstændig Del 3.
Denne kombineret lære- og håndbog med fyldige litteraturhenvisninger knytter sig til ”Markedsret Del 1” (om konkurrencebegrænsningsretten), og behandler alle markedsføringsrettens B2B- og B2C-relationer samt de aftale- og loyalitetsbestemte konkurrenceværn. Behandlingen af lovbestemte enerettigheder (immaterialrettigheder) sker i en selvstændig Del 3.
Brugerbedømmelser af Markedsret del 2
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Markedsret del 2 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621