Markedsret 2
- Markedsføringsret og konkurrenceværn
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Markedsret 2
Flere lovændringer – af større eller mindre gennemgribende karakter – er blevet gennemført, siden bogens 6. udgave udkom i 2015. Mest iøjnefaldende på markedsføringsområdet er en helt ny hovedlov (markedsføringsloven), som trådte i kraft i 2017. Den er blevet præsenteret som mere ”forenklet og overskuelig” end sin forgænger, hvilket dog nærmer sig vildledende markedsføring af loven. Der er sket en større omskrivning af loven med en mere eksplicit opdeling i B2B- og B2C-forhold og i det hele taget en mere tekstnær implementering af det underliggende handelspraksisdirektiv på B2C-området. Antallet af paragraffer i loven er som følge heraf vokset.
Bogen kan bruges både som lærebog i undervisningen på højere læreanstalter og som opslags- og håndbog for praktikere.
Markedsret Del 2 knytter sig til Markedsret Del 1 om konkurrencebegrænsningsretten, som udkom i 7. udgave i starten af 2018. Behandlingen af lovbestemte enerettigheder (immaterialrettigheder) sker i en selvstændig Del 3. Trilogien skal ses som et hele, og kapitlerne er nummereret fortløbende, således at denne Del 2 starter med kapitel 3.
Bogen kan bruges både som lærebog i undervisningen på højere læreanstalter og som opslags- og håndbog for praktikere.
Markedsret Del 2 knytter sig til Markedsret Del 1 om konkurrencebegrænsningsretten, som udkom i 7. udgave i starten af 2018. Behandlingen af lovbestemte enerettigheder (immaterialrettigheder) sker i en selvstændig Del 3. Trilogien skal ses som et hele, og kapitlerne er nummereret fortløbende, således at denne Del 2 starter med kapitel 3.
Brugerbedømmelser af Markedsret 2
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Markedsret 2 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621