De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Markedskommunikation

Markedskommunikation beskriver virksomhedernes kommunikation med samfundet – og dermed også kunderne. Materialet gennemgår kort og præcist forskellige former for kommunikation. De teoretiske pointer illustreres med aktuelle eksempler. Udgivelsen giver eleverne mulighed for at arbejde selvstændigt med stoffet. I Markedskommunikation finder du blandt andet materiale om sociale medier, online markedsføring, big data, oplevelsesbaseret kommunikation, kultur og reklamer, etik i markedsføring og reklameanalyse. Udgivelsen klæder eleverne på til at analysere reklamer og kommunikation – og til at kreere egne kampagner.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788761693457
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 310
  • Udgivet:
  • 18. oktober 2018
  • Udgave:
  • 4
  • 1-2 hverdage.
  • 20. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Markedskommunikation

Markedskommunikation beskriver virksomhedernes kommunikation med samfundet – og dermed også kunderne.
Materialet gennemgår kort og præcist forskellige former for kommunikation. De teoretiske pointer illustreres med aktuelle eksempler. Udgivelsen giver eleverne mulighed for at arbejde selvstændigt med stoffet.
I Markedskommunikation finder du blandt andet materiale om sociale medier, online markedsføring, big data, oplevelsesbaseret kommunikation, kultur og reklamer, etik i markedsføring og reklameanalyse.
Udgivelsen klæder eleverne på til at analysere reklamer og kommunikation – og til at kreere egne kampagner.

Brugerbedømmelser af Markedskommunikation