De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Markedsføringsret og konkurrenceværn

- Markedsret Del 2

Bag om Markedsføringsret og konkurrenceværn

Hermed foreligger 8. udgave af »Markedsføringsret og konkurrenceværn – Markedsret Del 2«, der behandler alle markedsføringsrettens B2B- og B2Crelationer samt de aftale-, lov- og loyalitetsbestemte konkurrenceværn. Denne Del 2 knytter sig til »Konkurrenceret – Markedsret Del 1«, som udkom i 8. udgave i starten af 2021. De relevante immaterialrettigheder (lovbestemte enerettigheder) behandles i en selvstændig Del 3. Trilogien skal ses som et hele, og kapitlerne er derfor nummereret fortløbende, således at denne Del 2 starter med kapitel 3. Fremstillingerne i de enkelte dele kan dog også læses og benyttes hver for sig – som praktiske opslagsværker eller som undervisningsgrundlag – men der er lagt vægt på at tegne et tværgående helhedsbillede af markedsrettens forskellige forgreninger.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788771988109
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 5. august 2022
  • Straks på e-mail.

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Markedsføringsret og konkurrenceværn

Hermed foreligger 8. udgave af »Markedsføringsret og konkurrenceværn –
Markedsret Del 2«, der behandler alle markedsføringsrettens B2B- og B2Crelationer
samt de aftale-, lov- og loyalitetsbestemte konkurrenceværn. Denne
Del 2 knytter sig til »Konkurrenceret – Markedsret Del 1«, som udkom i 8.
udgave i starten af 2021. De relevante immaterialrettigheder (lovbestemte
enerettigheder) behandles i en selvstændig Del 3.
Trilogien skal ses som et hele, og kapitlerne er derfor nummereret fortløbende,
således at denne Del 2 starter med kapitel 3. Fremstillingerne i de enkelte
dele kan dog også læses og benyttes hver for sig – som praktiske opslagsværker
eller som undervisningsgrundlag – men der er lagt vægt på at
tegne et tværgående helhedsbillede af markedsrettens forskellige forgreninger.

Brugerbedømmelser af Markedsføringsret og konkurrenceværn



Find lignende bøger
Bogen Markedsføringsret og konkurrenceværn findes i følgende kategorier: