De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder

- for små virksomheder

Bag om Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder

Hvordan laver man en markedsføringsplan?Hvad kan jeg bruge de sociale medier til? Hvor finder jeg inspiration til at skrive gode nyhedsbreve? Hvordan kan jeg bruge PR i min markedsføring? Disse og mange andre helt grundlæggende spørgsmål finder man svar på i Markedsføringshåndbogen – for små virksomheder. Det er målet med bogen at hjælpe indehavere af mindre virksomheder til at bruge både tid og penge bedst muligt i forhold til markedsføringen. Markedsføringshåndbogen giver de helt basale, hands-on og grundlæggende redskaber, der klæder læseren på til selv at løse opgaverne, men også til at blive en dygtig indkøber, når der skal købes hjælp til de opgaver, man ikke selv har lyst, tid eller kompetencer til at løse. Med Markedsføringshåndbogen – for små virksomheder får man både en praktisk gør-det-selv-bog, et let forståeligt opslagsværk og en kilde til inspiration.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788740652659
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 228
  • Udgivet:
  • 15. oktober 2018
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 150x230x16 mm.
  • Vægt:
  • 537 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 30. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder

Hvordan laver man en markedsføringsplan?Hvad kan jeg bruge de sociale medier til?
Hvor finder jeg inspiration til at skrive gode nyhedsbreve?
Hvordan kan jeg bruge PR i min markedsføring?
Disse og mange andre helt grundlæggende spørgsmål finder man svar på i Markedsføringshåndbogen – for små virksomheder. Det er målet med bogen at hjælpe indehavere af mindre virksomheder til at bruge både tid og penge bedst muligt i forhold til markedsføringen.
Markedsføringshåndbogen giver de helt basale, hands-on og grundlæggende redskaber, der klæder læseren på til selv at løse opgaverne, men også til at blive en dygtig indkøber, når der skal købes hjælp til de opgaver, man ikke selv har lyst, tid eller kompetencer til at løse.
Med Markedsføringshåndbogen – for små virksomheder får man både en praktisk gør-det-selv-bog, et let forståeligt opslagsværk og en kilde til inspiration.

Brugerbedømmelser af Markedsføringshåndbogen - for små virksomheder