Mapping Digital Game Culture in China
- From Internet Addicts to Esports Athletes
indgår i East Asian Popular Culture serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 218
- Udgivet:
- 19. februar 2020
- Udgave:
- 12020
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Mapping Digital Game Culture in China
In this book, Marcella Szablewicz traces what she calls the topography of digital game culture in urban China, drawing our attention to discourse and affect as they shape the popular imaginary surrounding digital games.
Brugerbedømmelser af Mapping Digital Game Culture in China
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Mapping Digital Game Culture in China findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621