Managing the Public's Trust in Non-profit Organizations
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 65
- Udgivet:
- 13. februar 2014
- Udgave:
- 2014
- Størrelse:
- 155x235x4 mm.
- Vægt:
- 1416 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Managing the Public's Trust in Non-profit Organizations
One of the key factors that determine the public's willingness to provide funds (to donate) is trust in both specific charity organizations and the sector in general. Bring this research into a single source will provide a valuable guide for both individual charity organizations and policy makers.
Brugerbedømmelser af Managing the Public's Trust in Non-profit Organizations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Managing the Public's Trust in Non-profit Organizations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621