Managing Startup Enterprises in Emerging Markets
- Leadership Dynamics and Marketing Strategies
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 182
- Udgivet:
- 23. oktober 2019
- Udgave:
- 12020
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Managing Startup Enterprises in Emerging Markets
This book provides a comprehensive view of the entrepreneurial dynamics within startups by analyzing their marketing strategies in the context of exploiting new opportunities, enhancing stakeholder values, and protecting their business ecosystem for continuous growth.
Brugerbedømmelser af Managing Startup Enterprises in Emerging Markets
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Managing Startup Enterprises in Emerging Markets findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621