De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Managing Social Media and Consumerism

- The Grapevine Effect in Competitive Markets

Bag om Managing Social Media and Consumerism

Categorically reviews the theories of communication, best practices in social media and previous research, and analyzes the corporate involvement towards strategic and tactical stewardship in serving customer-centric business requirements.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137281913
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 259
  • Udgivet:
  • 20. september 2013
  • Størrelse:
  • 138x223x21 mm.
  • Vægt:
  • 464 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Managing Social Media and Consumerism

Categorically reviews the theories of communication, best practices in social media and previous research, and analyzes the corporate involvement towards strategic and tactical stewardship in serving customer-centric business requirements.

Brugerbedømmelser af Managing Social Media and Consumerism



Find lignende bøger
Bogen Managing Social Media and Consumerism findes i følgende kategorier: