Managing Marketing Information (RLE Marketing)
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 242
- Udgivet:
- 22. august 2014
- Størrelse:
- 156x234x18 mm.
- Vægt:
- 476 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Managing Marketing Information (RLE Marketing)
A good marketing information system is an essential ingredient of all successful marketing. This book provides a comprehensive introduction to this key subject. This book not only covers market research techniques but also shows how research techniques should fit into a broader market information system which is skilfully and intelligently designed to suit the particular corporate context.
Brugerbedømmelser af Managing Marketing Information (RLE Marketing)
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Managing Marketing Information (RLE Marketing) findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621